Onih 2% koji vas ne razumiju

TEME U OVOM ČLANKU: Kako voditi sebe, Izdržljivost

Pronicavi i plodni Seth Godin (TGLS 2011.) uvijek ima nešto zanimljivo za reći. Svidjela nam se njegova objava u nastavku.

Katkad je ključno da nas razumiju u potpunosti. Da svaki putnik zna gdje je izlaz za hitne slučajeve ili da svaki djelatnik zna kako se ovdje radi.

Pa ipak, ako 2% vaše publike ne razumije šalu, ne nauči ono čemu ih želite poučiti i ne shvati bit vašeg izlaganja, uglavnom to nije problem kakvim ga smatrate.

Naravno, tih 2% koji su neinformirani mogu pisati recenzije, ljutito pisati tweetove i podizati glas. Znate što? To nije toliko bitno.

Ako žarko želite svima u avionu objasniti točno kako da zavežu pojas(!), onda jest, ali ne samo da ćete tada tratiti vrijeme na gotovo svakoga, nego ćete ih i naučiti da ne slušaju sve ono ostalo što želite reći.

Ako inzistirate na tome da svaka osoba u prostoriji razumije sve nijanse vašeg izlaganja, tada ćete dodijati onima koji vam najviše trebaju i udaljiti ih od sebe.

Kad shvatite da previše pišete, prihvaćate suvišne stvari i preplavljujete ljude nepotrebnim sitnicama, tada se vjerojatno štitite od onih 2% nauštrb svih ostalih. (I da, možda je njih 10% ili čak 90%…. To je u redu).

Kad se sustežemo i pojednostavljujemo stvari, štetimo onima koji nas trebaju čuti, često u uzaludnom nastojanju da ugodimo nekolicini onih možda nikada neće ni htjeti slušati.

Sasvim je u redu reći: “Ovo nije za vas.”


O autoru

Seth Godin Pisac, predavač i pokretač promjena
http://www.sethgodin.com/sg/

Sudjelovao na GLS-u: 2011.

Zašto sudjelovati

GLS već više od 20 godina donosi izvanredne rezultate* za polaznike, među kojima su:

79%

POLAZNIKA

demonstriralo je poboljšanje u timskom radu, zadovoljstvu na radnom mjestu i produktivnosti

72%

POLAZNIKA

navodi konkretne stvari u kojima je njihov šef postao bolji lider nakon GLS-a

68%

POLAZNIKA

su bili nadahnuti da utječu na zajednice u kojima žive

89%

POLAZNIKA

je dobilo hrabrost da vodi unatoč protivljenjima i preprekama

*Rezultati neovisnog istraživanja kojeg je provela agencija Excellence in Giving na temelju podataka višekratnih polaznika GLS-a.

Posjetite nas na društvenim mrežama

Organizator GLS-a u Hrvatskoj - Udruga poslovnih ljudi Partner

www.ipartner.hr  Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.